Firma

Apteka Gemini

Ogłoszenie

Kierownik Apteki

Stanowisko

Kierownik Apteki

Miasto/województwo

Tarnobrzeg

Publikacja

2019-01-31

Kierownik Apteki

podkarpackie (Tarnobrzeg)


Nasza historia zaczęła się w roku 1990 w Wejherowie, kiedy otworzyliśmy pierwszą aptekę pod marką GEMINI. Od tego czasu powstało ponad 120 aptek stacjonarnych, w których dbamy o najwyższą jakość usług. W 2008 roku uruchomiliśmy również aptekę internetową, którą nieustannie rozwijamy.
W naszych aptekach o zdrowie, komfort i portfel naszych Pacjentów dbamy podwójnie - w końcu nasza nazwa oznacza bliźnięta. Tak samo troszczymy się o Naszych pracowników.
 
Tego wymagamy:
  • Wykształcenia wyższego farmaceutycznego z uzyskanym prawem wykonywania zawodu,
  • 5 letniego doświadczenia na stanowisku magistra farmacji bądź doświadczenia na stanowisku kierownika apteki,
  • Nastawienia na pacjenta,
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności menadżerskich,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz zespołu,
  • Nastawienia na ciągłe poszerzanie kompetencji.
 
To się u Nas ceni:
  • Empatię, uśmiech i pogodne usposobienie w pracy z Pacjentem i zespołem,
  • Inicjatywę, która przełoży się na realne działania,
  • Samodzielność w pracy i łatwość w ustalaniu sobie priorytetów,
  • Znajomość branży.
 
Twój dzień pracy:
  • Wyznaczanie zadań oraz nadzór nad pracą całego zespołu,
  • Tworzenie polityki cenowej,
  • Zapewnienie pełnego asortymentu poprzez tworzenie zamówień,
  • Bieżący kontakt z Kierownikiem Regionalnym oraz Centralą Aptek,
  • Realizacja recept zgodnie z obowiązującymi zasadami prawa farmaceutycznego,
  • Indywidualne podejście do każdego pacjenta, poprzez poświęcenie mu pełni swojej uwagi i czasu,
  • Wydawanie i udzielanie informacji dotyczących działania oraz stosowania produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz szeroko pojęta opieka farmaceutyczna,
  • Realne tworzenie kultury organizacyjnej i zasad panujących w aptece,
  • Budowanie pozytywnego wizerunku apteki i firmy.
 
To zapewniamy:
  • Umowę o pracę od samego początku,
  • Ciągłą naukę poprzez pracę z najnowszymi produktami na rynku,
  • Możliwość wybrania miejsca pracy, dzięki ogólnopolskiemu zasięgowi,
  • Indywidualny zakres obowiązków,
  • Pracę w ciągle rozwijającej się Aptece,
  • Bieżące wsparcie Centrali Aptek,
  • Komfort w obsłudze pacjentów,
  • Dużą samodzielność pracy,
  • Pracę w dużym i wspierającym się zespole,
  • Pomoc przy relokacji,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie poparte systemem premiowym,
  • Możliwość realnego rozwoju zawodowego.