Firma

Apteka Gemini

Ogłoszenie

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Stanowisko

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miasto/województwo

Gdańsk

Publikacja

2018-11-30

 

Apteki Gemini obecne są na rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała ​nasza pierwsza apteka ​w Wejherowie. Dziś ​pod marką Gemini działa ​ponad 120 ​aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od 2008 roku ​prowadzimy również ​dostępną dla naszych Pacjentów Aptekę Internetową www.aptekagemini.pl. Naszą misją jest być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem dostarczanie usług farmaceutycznych na najwyższym poziomie.

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Gdańsk

 

 

Obowiązki

  • Profesjonalna obsługa Pacjentów Apteki Internetowej,
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z Pacjentem,
  • Udzielanie informacji i pomocy Pacjentom w zakresie korzystania ze strony internetowej Apteki Gemini i rozwiązywanie zgłaszanych problemów,
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

 

Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i organizacyjnych,
  • Znajomość pakietu MS Office,
  • Umiejętność obsługi komputera,
  • Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym,
  • Umiejętność szybkiego uczenia się,
  • Odporność na stres.

 

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie,
  • Bezpłatną opiekę medyczną w prywatnej przychodni,
  • Możliwość ubezpieczenia grupowego w Allianz,
  • Realny rozwój poprzez pracę w zgranym i doświadczonym zespole,
  • Zniżki w Aptece Internetowej,
  • Korzystną lokalizację blisko Centrum Gdańska.